הבוחרים להשתתף בשיעורים בבתי ספר לריקוד נהנים משיפור מידי במצבם הבריאותי, בעיקר במצב הלב והריאות
 

ריקוד הוא דרך לשמור על בריאות הגוף לאנשים בכל הגיל, מידה ומשקל. לא משנה באיזה ז'אנר מדובר - בלט, וולס, טנגו, סווינג, סטפס, ריקודי בטן, רומבה, סלסה, טנגו, ג'אז או מחול אירובי - הריקוד מסייע לשפר את תפקוד השרירים, הכוח, הסבולת והכושר הגופני. הוא גם דרך מצוינת לפתח כישורים חברתיים טובים יותר משום שהוא מאפשר לפגוש אנשים ולפתח חברויות, במסגרת שיעורים שמציעים בתי ספר לריקוד, למשל.

 

הבוחרים להשתתף בשיעורי ריקוד נהנים משיפור מידי במצבם הבריאותי, בעיקר במצב הלב והריאות. גם כושר התנועה, חוש ההתמצאות ושיווי המשקל משתפרים; העצמות מתחזקות והסיכוי לדלקות פרקים יורד. הריקוד נחשב לפעילות אירובית שדורשת אנרגיה ומאפשרת שליטה במשקל. השיפור ניכר גם ברמה הנפשית, עם שיפור בזיכרון, ביכולות קוגניטיביות ובאיכות החיים הכללית והפסיכולוגית. כל אלה מעלים את רמת הביטחון הפיסי ובהמשך לכך גם את רמת הביטחון העצמי וההערכה העצמית.

 

ישנן מגוון אפשרויות לשלב ריקוד בחיי היומיום באופן קבוע. אחת מהן היא בתי ספר לריקוד. אם מגיעים לשיעורים בין פעם לפעמיים בשבוע, נהנים ממסלולי לימוד מותאמים אישית וגם מהדרכה וליווי של אנשי מקצוע. אנשי המקצוע יכולים לייעץ באשר לרמת השיעורים, סוגי הריקוד ואופן האימון הנדרשים לכל אחת ואחד. ברוב המקרים, ברמות הלימוד הבסיסיות, מתחילים ללמוד לרקוד בקבוצה. אחר כך עוברים לריקוד בזוגות וככל שמתקדמים ניתן לרקוד באופן נכון יותר גם לבד. 

 

 

ראה גם:  בתי ספר לריקוד

נולדנו לרקוד - מאמר

מה תרצו לרקוד ?

שלח

שם מלא:

This field is required.

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

This field is required.

דואר אלקטרוני

This field is required.

התקשרו או הרשמו לשיעור ניסיון חינם !

053-9419446

053-9419446

053-9419446